Introductie Passoen

passoen peigham

Hoi! Ik ben Passoen Peigham, een SCHAAL+’er. In dit artikel ga ik mijn interpretatie van de beruchte plus toelichten. Waar zit die plus van SCHAAL+ hem eigenlijk in? Maar eerst wat meer over mezelf.

Ik ben 27 jaar oud en gefascineerd door de wondere wereld van marketing. Een jaar geleden ben ik afgestudeerd voor mijn master Communicatiewetenschap aan de Vrije Universiteit van Amsterdam. Tijdens deze studie was het voor mij al duidelijk dat mijn interesse bij marketing lag. Met name online marketing. Na het afstuderen heb ik meerdere projecten op me genomen waaronder de marketing voor restaurant Helai, het oprichten van een eigen nieuwssite en het beheren van meerdere social-media-pagina’s. Mijn doelen waren duidelijk: leren door ervaring op te doen en door middel van meetbare resultaten bewijzen wat ik al kan. Deze aanpak heeft geholpen en nu maak ik sinds september deel uit van SCHAAL+.

Maar er is meer dan enkel marketing. Naast marketing hou ik mij graag bezig met sporten, lezen, programmeren en zo nu en dan het volgen van een online cursus. Kort samengevat, zou ik mijn persoonlijkheid omschrijven als leergierig, ondernemend en ambitieus.

Na mijn korte introductie komen we nu eindelijk weer uit bij de beruchte plus. Waar zit die plus in volgens mij? In mijn ogen zit de plus in de onderscheidende waarde van SCHAAL+: jonge marketingtalenten helpen aan een carrière in plaats van enkel een baan. Zo krijgen wij naast bemiddeling met opdrachtgevers ook wekelijkse masterclasses van bekende marketingbureau’s, begeleiding op locatie en een eigen coach. Samen zorgen deze drie punten ervoor dat wij geleidelijk een eigen plekje kunnen veroveren binnen de grote wereld van marketing. SCHAAL+ helpt dus zowel op korte als lange termijn en dit is voor mij zeker een plus waard vergeleken met andere detacheringsbureau’s.

In een poging om creatief te zijn heb ik besloten om af te sluiten met twee belangrijke richtlijnen/slogans waar zowel bedrijven als sollicitanten van kunnen profiteren:

  • Soms moet je de moeilijkere weg kiezen om het later juist makkelijk te krijgen.
    Ik heb veel gelezen en geëxperimenteerd, hier en daar feestjes afgewezen en vrienden teleurgesteld en mijn prioriteiten niet uit het oog verloren, met een hoger doel in gedachte. Hard werken loont, dus durf te investeren.
  • Logica kun je niet sturen dus je kan het maar beter volgen.
    Ontwikkelingen die niet tegen kunnen worden gehouden kun je het beste accepteren en benutten, maar dan wel het liefst voordat je de trein mist.

Niet om op te scheppen hoor, maar de twee slogans hierboven heb ik helemaal zelf bedacht!

Dank je wel voor het lezen. Volg deze blog voor meer inzichten van SCHAAL+’ers en deins er niet voor terug om dit artikel te delen!

Passoen

https://nl.linkedin.com/in/passoenpeigham

Deel dit bericht