Digital marketing bootcamp voor Nationaal Fonds Kinderhulp en Stichting AAP tijdens chainday

Chainday schaalplus_Logo Stichting AAP en Kinderhulp

NIEUWS – Vrijdag 20 september rondt de vierde digital marketing tribe met young professionals het SCHAAL+ programma af. Traditiegetrouw staat deze dag in het teken van een bootcamp samen met alle andere digital marketing young professionals. Dit keer gaan de marketeers aan de slag voor Stichting AAP en Nationaal Fonds Kinderhulp.

De exacte vraagstukken voor Stichting AAP en de Nationaal Fonds Kinderhulp worden deze weken vastgesteld. De vraag ligt in de lijn van het brede spectrum van digitale transitie: denk onder andere aan het binden van een specifieke doelgroep via digitale media, het optimaliseren van de digitale marketingstrategie en het ontwikkelen van een digitaal product, dienst of toepassing van een nieuw business model.

Chainday wordt afgesloten met presentaties door de young professionals waarin concreet advies wordt gegeven op de twee vraagstukken. Hierna nemen we feestelijk afscheid van de vierde tribe digital marketing young professionals en ontvangen zij het Thuiswinkel.org certificaat voor succesvolle afronding van het programma.