PLUS: Grote dingen. Simpel uitvoeren.

BLOG – Als afsluiter van de dag brachten we een bezoekje aan het hoofkantoor van PLUS in Utrecht waar we met Commercieel Directeur Eric Leebeek onder het genot van een verse muntthee (zelf geknipt!) kort …

Nooit meer banden plakken met de ANWB

BLOG – In mijn vorige blog vertelde ik over mijn ervaring bij Simyo. Vandaag neem ik je mee naar het bezoek bij een van de andere winnaars van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland: ANWB. Na …

‘Wall of Change’ van Simyo

De dag begon bij ‘wij geloven in de kracht van tevreden bellers’ KPN bedrijf Simyo, gevestigd in Amsterdam. Daar spraken wij met Gerry van der Laan (general manager en manager customer service) over de USP, …

Klantverwachting overtreffen? Blijf vooruit kijken!

BLOG – Steeds meer organisaties realiseren het belang van een goed werkende mobiele website. Daarbij worden nieuwe ontwikkelingen ook vaker vanuit een mobile first gedachte ontwikkeld. Toch kom je nog regelmatig een mobiele website tegen …

NIMA en SCHAAL+ sluiten samenwerkingsovereenkomst

PERSBERICHT – NIMA, beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales, en SCHAAL+ hebben een partnership gesloten om elkaar te versterken. Er is veel vraag onder NIMA-bedrijfsleden naar digitaal marketingtalent. SCHAAL+ is gespecialiseerd in deze …