Melvin-rostamkhan-SCHAAL+

Melvin Rostamkhan

Open-minded | Positief | Danser | Ondernemend | Reisfreak (#Dubai!) | Surinaams en Indiaas eten | Ontdekker | Het nét iets anders doen | “Als het niet werkt, verander je plan, niet je doel”

Nederlandse Zorgautoriteit

februari 2020 – heden

 

Wie ben ik?

Hi! Mijn naam is Melvin Rostamkhan. Geboren en getogen in Nieuwegein, 23 jaar jong, en een grote passie voor dans. Ik laat mijn stijl inspireren door invloeden vanuit de hiphopcultuur en de Indiase cultuur (waar mijn oorspronkelijke roots liggen, maar dat kon je vast wel raden na het zien van mijn profielfoto). Verder hou ik van fitness, lekker eten, Netflix-series, feestjes en reis graag zo veel mogelijk de wereld rond.

 

Afgestudeerd, en nu? Dit was de vraag die ik mezelf stelde. Aan de Universiteit Utrecht heb ik mijn bachelor Communicatie- en Informatiewetenschappen gehaald. Vervolgens heb ik de master New Media and Digital Culture afgerond. Tijdens mijn stage bij het online team van AVROTROS Radar ontdekte ik mijn passie voor digital marketing. Ik ben graag creatief bezig en zocht een werkgerelateerde manier om dit te uiten. En die vond ik: in onze snel veranderende digitale leefwereld. Tijdens mijn master ontdekte ik namelijk mijn interesse voor digital marketing. De kracht van overtuigen, het maken van online campagnes, storytelling, het kwam voor mij allemaal samen in digital marketing.

 

Als perfectionist ben ik altijd opzoek naar uitdagingen. Ik zet graag extra stappen, en ik wist dat ik mezelf verder wilde ontwikkelen binnen deze expertise. Het traineeship ‘Digital Marketing & Commmunication’ van SCHAAL+ kwam op mijn pad, en matchte goed met de weg die ik wilde inslaan. Het programma biedt mij niet alleen direct toepasbare vakinhoudelijke kennis maar ondersteunt mij ook in mijn persoonlijke zelfontwikkeling. Na de introductieavond was ik direct enthousiast (en nee, niet alleen door de pizza die ik kreeg).

 

Wat hoop ik in 1,5 jaar te bereiken? Als digital young professional wil ik graag leren hoe ik zelfstandig van A tot Z online campagnes kan opzetten om een gewenst doel te bereiken. Bijvoorbeeld conversieoptimalisatie, online merkbekendheid of meer leads genereren. Daarin wil ik aan de slag kunnen met mijn creativiteit en met data om oplossingsgericht ideeën aan te dragen. Met deze uitgangspunten hoop ik te groeien binnen dit vakgebied en werkervaring op te doen tijdens mijn eerste opdracht bij de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

 

Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Of zit je nog met vragen? Neem dan gerust contact met mij op via LinkedIn of melvin.rostamkhan@schaalplusser.nl

Ook nieuwsgierig naar onze andere talenten?